راه‌حل‌ آب و فرآیند (Water & Process Solution)

راه‌حل‌ آب و فرآیند (Water & Process Solution)

موضوع : نسل جدید المان‌های ممبرین خانگی اسمز معکوس (RO)ـ DOW FILMTEC

مشتری گرامی

بخش Water & Process Solution ، که واحد بازرگانی شرکت DOW Chemical و شرکت‌های تابعه‌ی آن می‌باشد ، ارائه‌ دهنده‌ی راه‌حل‌ها و محصولات جدید به بازار می‌باشد . به‌عنوان بخشی از این تحول ، شرکت DOW مسرور است که خبر آغاز تولید نسل جدید المان‌های اسمز معکوس خانگی (RO)ـ DOW FILMTEC را اعلام نماید .

این محصولات جدید و اصلاح شده در سه ماهه‌ی دوم سال 2010 در دسترس بوده و بر طبق جدیدترین تکنولوژی ، به‌صورت کاملاً اتوماتیک ساخته می‌شوند . از اولین مرحله‌ی تولید ( مواد خام ) تا بسته‌بندی نهایی ، المان‌های اسمز معکوس خانگی (RO)ـ DOW FILMTEC برطبق مشخصات از پیش تعیین شده ، با‌دقت فراوان ساخته می‌شوند . فرآیندهای کنترل کیفی قوی و آزمایش‌های نوین بسیار دقیق جهت بررسی صحت المان ، کیفیت پایدار محصول را ضمانت می‌کنند . توانایی مکرر در جهت یکسان ماندن دوام محصول و کیفیت بالای آن ، به‌این معنی است که المان‌های DOW FILMTEC ارائه شده به مشتریان ، قابل اطمینان‌ترین المان‌های موجود در صنعت امروز می‌باشند . جهت افزایش تقاضا در بازار ، خط تولید جدید باعث ارتقای سطح ارائه خدمات ما می‌باشد .

نسل جدید المان‌های خانگی DOW RO به‌طور دقیق طراحی شده‌اند تا جایگزین محصولات خانگی (RO)ـ DOW FILMTEC فعلی شوند . مشخصات مربوط به عملکرد در مورد محصولات فعلی و نسل جدید DOW FILMTEC یکسان است و هیچ‌گونه تغییری در محفظه‌ی المان‌ها یا مسیر جریان ضروری نمی‌باشد . هم‌چنین ، المان‌های نسل جدید مورد تأیید NSF/ANSI 58 هستند ، به‌جز المان‌های 100 GPD که فقط از نظر فرآیند مورد تأیید قرار گرفته‌اند . در المان‌های نسل جدید تمامی استانداردهای المان‌های DOW FILMTEC رعایت شده اند ، مانند مدل‌های زیر .

TW30-1812-50 TW30-1812-24

TW30-1812-75 TW30-1812-36

TW30-1812-100

در این‌جا نمونه‌ای از محصولات نسل جدید ،TW30-1812-75 نشان داده شده است.

membran_Filmtec.jpg

شرکت DOW خرسند است که فهرستی از اصلاحات و مزایای فراوان محصولاتش را ارائه می‌کند.

*المانی که دوباره به‌طور کامل طراحی شده است:‌

شرکت DOW به‌طور کامل المان‌های خانگی DOW FILMTEC را ، با استفاده از بهینه‌سازی مواد ساختاری و توسعه‌ی قابلیت‌ محصولات صنعتی ، دوباره طراحی نموده است . طرح محصولات نسل جدید ، عملکرد کلی برابر یا برتری را در مقایسه با محصولات استاندارد DOW FILMTEC موجود ، عرضه می‌‌نماید . المان‌هایی با شدت جریان برابر یا بیش‌‌تر از 50 GPD با اصلاح موارد مربوط به بازدهی المان و کیفیت آب ، با حفظ بهره‌برداری بدون مشکل ، همان‌طور که از المان‌های DOW FILMTEC انتظار می‌رود ، طراحی گردیده‌اند . المان‌های جدید با تمامی محفظه‌های المانی که قبلاً در مورد المان‌های خانگی DOW FILMTEC مصرف می‌شده‌اند ، سازگار هستند .

طرح جدید آب‌بندی آب نمک ، با داشتن حق انحصاری ، جایگزین آب‌بندی U شکل به‌کار رفته در بخش مربوط به آب نمک شده است . مطالعات جامع ثابت کرده‌اند که در طراحی جدید ، گذاشتن و برداشتن المان در محفظه ، مانند طرح فعلی آب‌بندی آب شور می‌باشد . این آب‌بندی جدید و منحصر به فرد ، دارای مزایای زیر است :

-آب‌بندی قابل اطمینان وقتی که سیستم‌های خانگی RO در حالت بهره‌برداری قرار نداشته باشند ، از آب‌بندی مربوط به آب‌ نمک ، برای آب‌کشی مستقیم المان استفاده می‌شود تا کیفیت آب خالص بهبود یافته و ایجاد رسوب کم شود . آب‌بندی مربوط به آب نمک که به‌‌شکل حرف U می‌باشد ، برحسب مسیر جریان و افت فشار در المان متورم شده و محکم می‌گردد . در بیش‌تر سیستم‌های خانگی ، شدت جریان مربوط به آب‌کشی المان ، به حدود جریان آب بستگی پیدا می‌کند . اگر این مقدار بسیار کم باشد ، افت فشار لازم برای متورم شدن u-cup به زیر 1 psi نزول می‌کند که در این صورت معمولاً آب‌بندی قابل اطمینانی ایجاد نمی‌گردد . طرح ابتکاری شرکت DOW در مورد آب‌بندی قسمت آب نمک ، فضای بین المان و محفظه را پرس می‌کند به‌گونه‌ای که برای داشتن آب‌بندی مطمئن ، نیازی به وجود افت فشار در داخل حجم المان نباشد .

-اگر فشار بیش از اندازه زیاد شد ، طرح ابتکاری جهت آب‌بندی می‌تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد . در زمان شارژ کردن اولیه سیستم RO خانگی ، تا زمانی‌‌که آب به‌طور کامل محفظه‌ی المان را پر می‌کند ، فشار آب وارد شده به المان می‌تواند دچار نوسانات شدید گردد . افزایش فشار می‌تواند باعث ضربه زدن به آب‌بندی U شکل شده و شکل آن را عوض کرده و موجب بروز نشتی دائمی شود . برای برطرف شدن این مسئله ، آب‌بندی جدید شرکت DOW طراحی شده است تا پس از بروز افزایش فشار ، آب بندی بتواند دوباره عمل نماید .

*حفظ ارزش علامت تجاری

مشارکت در ویژگی‌های امنیتی گوناگون مانند:

-طراحی برچسب اضافی هولوگرام ( تصویر سه بعدی ) با مشخصات گوناگون جهت حذف موارد تقلب از قبیل:

•نشانه‌ی قطره‌ی آب و هولوگرام متنی

•کد محصول DOW FILMTEC و توضیح مدل

•مهر منحصربه فرد برای شماره سریال محصول

-لوله دو رنگ برای آب تصفیه شده ، یک سر سفید و سر دیگر آبی ، راهی دیگر برای کمک به شما و مشتریان شما است که اصل بودن محصول DOW FILMTEC را مشخص می‌کند .

این مشخصات باعث بهبود روش‌های حفاظت از علامت تجاری رسمی ، در صنعت امروز می‌باشد .

*ضمانت از کیفیت :‌

کنترل کیفی ارتقاء یافته دربرگیرنده‌ی تمامی قسمت‌های مربوط به فرآیند تولید می‌باشد ؛ یازده مورد مختلف برای کیفیت درباره‌ی کلیه‌ی ابعاد مهم و شاخص و نیز مشخصات مربوط به محصول بررسی می‌شوند . قبل از انجام بسته‌بندی ، باید آزمایش صحت المان بر روی تمامی (100٪) المان‌های خانگی DOW FILMTEC انجام شود تا مشتریان ما اطمینان پیدا کنند که تولیدات ما بدون نقص هستند .

افزایش ظرفیت ، اتوماسیون پیش‌رفته و کنترل کیفیت به ما اجازه می‌دهند که کیفیت المان‌های RO خانگی در حد بالا حفظ شود . شرکت DOW می‌داند که کیفیت محصول سبب اعتبار در جایگاه بازار می‌شود ، و می‌تواند باعث افزایش رضایت مشتریان شما گردد .

ما علاقه‌مندیم که به نظرات مشتریانمان توجه کنیم . اگر مایلید که با شما در ارتباط باشیم ، لطفاً نظراتتان را به آدرس dowresidentialwater@dow.com ایمیل کنید یا وب سایت ما را در www.dow.com/genuine_ro ببینید تا مطالب بیش‌تری درباره‌ی المان‌های RO خانگی DOW FILMTEC بدانید .

منتظر آغاز و تحولی موفق هستیم.



دریافت متن انگلیسی


پشتیبانی واتس اپ